danielaustralia.reismee.nl

Het land uit!

Ja hoor, we zijn begonnen!

Hier mijn eerste verhaal op mijn reis blog vanuit Dubai. Wij (Floris en ik) zitten alweer een tijdje te wachten op onze overstap naar Brisbane. Ik heb hier al 2 kopjes koffie achter over getikt en we mogen over ongeveer een uur weer boarden voor een vlucht van bijna 15 uur lang. Straks op Brisbane wacht de organisatie ons op om ons te brengen naar onze start locatie. Maar laat ik starten vanaf het begin, want de voorpret was al leuk genoeg.

Ik heb gemerkt dat ik toch wat achter laat in Nederland en dan doet het mij goed dat mensen lieve en leuke reacties geven over mijn avontuur. Vooral op het feest wat ik samen gaf met Iris en Claudia. Er waren veel mensen voor mij die wilden vieren dat ik wegging. Dat is wel een feestje waard natuurlijk! Daar heb ik een ontzettend gaaf boekje gekregen waar iedereen wat in kon schrijven en dat is ontzettend leuk om terug te lezen.

Na het feest heb ik veel 'laatste repetities' gehad. De eerste was op dinsdag van muziekvereniging G. A. Heinze waar ik te horen kreeg dat het toch wel erg rustig ging worden een half jaar lang. Hopelijk gaat Anne het geplop van mijn stoel niet te erg missen.

Op woensdag had ik de laatste repetitie van de dakduifjes. Aan het eind van de les gebeurde er iets wat ik echt niet had verwacht. De duifjes begonnen te zingen voor mij! Super leuk en super gaaf! De tekst was ook geniaal! Dankjewel!

Vrijdag was dan mijn laatste werkdag. Heb nog even heerlijk in een picnic wagentje gereden en kreeg ook nog eens taart. En als dat nog niet genoeg was, was het ook nog eens pizza dag op werk. Ik heb ook nog even aan mijn laatste adres laten weten dat hij mijn laatste klant was in mijn picnic carrière. Hij wenste mij veel plezier en ik reed met een goed gevoel terug naar de hub.

Zondag was ook een dag om niet vergeten. Die dag ben ik nog even met mijn liefje naar de Heineken experience gegaan om even lekker samen iets leuks te doen. Lieve schat, ik ga jou heel erg missen, maar ik hou veel contact met je.

Dan wil ik ook nog even kwijt dat ik mijn ouders, Iris en Ilse ook wel ga missen ;). Ook wil ik ze heel erg bedanken voor de vele hulp die ik heb gekregen. Ik kan met een veilig en enthousiast gevoel naar Australië! Bedankt!

Natuurlijk ook naar de rest van mijn familie en vrienden veel plezier in Nederland en hou je taai!

Ik moet weer gaan boarden dus het einde is een beetje afgeraffeld.

Groetjes,

Daniël

Mazzel

Reacties

Reacties

Jan Willem

Fijn dat het goed gaat. En allemaal fijne reakties hebt gekregen. Nou genieten maar. Deze reis hou je je hele leven bij je. Groet Pa...

Mathieu

Geniet ervan Daniël, prachtige plaatjes in je hoofd, a once in a lifetime ervaring. Mocht je gaan werken daar: niet alles opzuipen, maar sparen voor je duikdiploma in cairns ? Nightdiving is cool!!!

TheoZz

probeer vooral je duikbrevet te halen want de onderwater wereld is mooier dan er boven
Vee plezier tijdens je lange verblijf daar.

Anne-Marie

Je bent al een eind op weg..... Geniet van alle indrukken en alle dingen die op je pad gaan komen. Die kunnen ze je nooit meer afnemen!! Veel plezier!!! x

Ma

Goed om te horen Daniël! Ik mis je nu al, maar ik vind het ontzettend stoer dat je dit gaat doen. Lfs xx

Betty

Hoi daniel fijn wat van je te horen .Het was stil gisteravond bij Heinze !! Lege plek !!
Fijn avondtuur gewenst hoor !

Iris Baarslag

Ik ga jou ook missen broertje! Ga je pleaasssee het lied van de hyena's bij de koeien zingen? (maar dan van de koeien) En filmen natuurlijk! Veel plezier :)

Claudia

Leuk berichtje! Tot snel?

Ellen

Hoi Daniel,
Fijn om op deze manier op de hoogte te worden gehouden van je avontuur in Australie. Ik wil je een veilige reis wensen, gelukkige tijd in Australie en maak er wat moois van. En ja het was rustig op de repetitie.

Karin

Lieve Daniel.
Heel veel plezier. Geniet van alle mooie indrukken. Blij als je straks je benen weer kan strekken denk ik!
Ben reuze benieuwd waar je terecht komt straks. Australië is in iedergeval overal mooi en uitdagend.
Tot schrijfs !

Bea

Hoi Daniel, nou dat was alweer een enerverende drukke 1e week!
Het was gisteren raar 'stil 'bij GAHeinze, dat(jou) gaan we echt wel missen.....
We zagen net dat je al boven Australie vliegt, dus het langste stuk heb je al gehad! Heel veel plezier en we gaan hopelijk met je meekijken (en lezen) naar al je avonturen (Foto's!)
Geniet van al het moois daar! groetjes en houdoe ;-)

Sanne Buining

Ik kom jullie opwachten ja? Mits ik niet in slaap ben gevallen. Tot zo!

Miep

Hi Daniel, ben benieuwd hoe je het hebt en waar je nu zit. Was stil zonder je op Heinze. Geniet ervan het is een bijzondere omgeving en ervaring. Liefs Miep

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active